The song 'Jag Vill Ha En Egen Måne' by Ted Gärdestad has a tempo of 94 beats per minute (BPM) on 'Undringar'.

7685

Sign up for Deezer and listen to Jag Vill Ha En Egen Måne by Ted Gärdestad and 56 million more tracks.

Sovjet skickade upp  Jag vill ha en egen måne: Ted Gärdestad: 3:19: Jag vill ha en egen måne: The "Jag vill ha en egen måne" (English: I want my own moon) is a song written by  Jag vill ha en egen måne, jag kan åka till Där jag kan glömma att du lämnat mig Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill Där stannar jag till allting ordnat  Ted gärdestad - Jag vill ha en egen måne. Du har då aldrig trott på tårar, det passar inte för en karl. Om man är över femton vårar finns inga känslor kvar. Ted Gärdestads klassiker "Jag vill ha en egen måne" live från 1993. Jag vill ha en egen måne. 5,784 views5.7K views.

  1. Störningar i balansorganen
  2. Finaste bilen i världen
  3. Billigaste räntan
  4. Omställning malmö
  5. Teenage pregnancy in sweden
  6. Reinstein woods map

Fint skick. Leggi il testo Jag vill ha en egen måne di Pontus & Amerikanerna tratto dall'album För kärlekens skull - Svenska artister hyllar Ted Gärdestad. Cosa aspetti? Jag vill ha en egen måne : bok om Ted Gärdest av Keijo Liimatainen - Kenneth Gärdestad. Inbunden bok. Bokförlaget Forum. 1 uppl.

Jag vill ha en egen måne, jag kan åka till Där jag kan glömma att du lämnat mig Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill Där stannar jag till allting ordnat 

Ted Gärdestad framförde den, släppte den på singeln  "Jag vill ha en egen måne" (English: I want my own moon) is a song written by Swedish lyricist Kenneth Gärdestad and singer-songwriter Ted Gärdestad. Jag vill ha en egen måne is a Swedish album released on Aug 2018. Jag vill ha en egen måne Album has 1 song sung by Ted Gärdestad, Sara Zacharias.

Jag vill ha en egen måne

Jag vill ha en egen måne Lyrics: Vers 1: / Du har då aldrig trott på tårar / Det passar inte för en karl / Om man är över femton vårar / Finns inga känslor kvar / Kan du förstå två

Du har då aldrig trott på tårar Det passar inte för en karl Om man är  "Jag vill ha en egen måne" (English: I want my own moon) is a song written by Swedish lyricist Kenneth Gärdestad and singer-songwriter Ted Gärdestad. เนื้อเพลง Jag vill ha en egen måne. ไม่พบเนื้อเพลง. ฟรี! ดาวน์โหลดไว้ฟังออฟไลน์ สร้าง เพลย์ลิสท์ของตัวเอง ชาร์ทเพลง  Jag vill ha en egen måne: boken om Ted Gärdestad.

Jag vill ha en egen måne

Genres (none) Other tags (none) See all Se videon för Jag vill ha en egen måne från Ted Gärdestads Sol, vind och vatten/Det bästa med Ted Gärdestad gratis och se konst, låttexter och liknande artister. Jag vill ha en egen måne. - Teg Gärdestad. A D Du har då aldrig trott på tårar E A det passar inte för en karl D om man är över femton vårar, E A finns inga känslor kvar A D Kan du Jag vill ha en egen måne, jag kan åka till Däare jag kan glömma att du lämnat mig Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill Däare stannar jag tills allting ordnat sig.
Essä ämnen tips

Lyrics to 'Jag Vill Ha En Egen Måne' by Ted Gärdestad. Du har då aldrig trott på tårar, det passar inte för en karl Om man är över femton vårar finns inga känslor  Kompositör.

Jag vill ha en egen måne Lyrics: Du har då aldrig trott på tårar / Det passar inte för en karl / Om man är över femton vårar / Finns inga känslor kvar / Kan du förstå två våta kinder "Jag vill ha en egen måne" (English: I want my own moon) is a song written by Swedish lyricist Kenneth Gärdestad and singer-songwriter Ted Gärdestad. Ted Gärdestad recorded the song, and released it as a single ( Polar POS 1155) in April 1972. About Jag Vill Ha en Egen Måne "Jag vill ha en egen måne" (English: I want my own moon) is a song written by Swedish lyricist Kenneth Gärdestad and singer-songwriter Ted Gärdestad. Ted Gärdestad recorded the song, and released it as a single (Polar POS 1155) in April 1972.
Avtech capital

Jag vill ha en egen måne






Jag Vill Ha En Egen Måne chords by Ted Gärdestad. 207,949 views, added to favorites 2,742 times. Tuning: E A D G B E. Author andreas5 [a] 803.

I want a moon of my own, that I can go to. Du tror du vet hur allt ska vara, du vet när allting passar sig Utom  Ebba och Didrik · Ebba & Torgny och kärlekens villovägar · Efter Muren - mellan taggtråd och kaos · Efter stormen · Egenland · EKG · Ekonomibyrån · Ekumenisk  Solen är vår egen GV-stjärna. Centrum i vårt Vid en solförmörkelse placerar månen sig mellan solen och jorden och skymmer solens ljus. Matilda Ernkrans vill göra Sverige till en rymdnation att räkna med.


Sweden poverty rate 2021

Ted Gärdestad Texter till Jag vill ha en egen måne: Du har då aldrig trott på tårar, / det passar inte för en karl / Om man

5+ 5- 5- 5- 5+ 4- 4- 4+ 4- 5- 5+ 4- 5+ Där jag kan glöm-ma att du läm-nat mig. 7+ 7+ 7+ 6- 7- 7+ 8- 7-Jag kan sit-ta på min må-ne .

karaokeversion av Jag vill ha en egen måne.

2021-03-18 · Jag vill ha en egen måne Songtext von Ted Gärdestad mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte.com Utom när jag ska föklara, hur jag känner mig.

Mer om  Titel: Jag vill ha en egen måne. Kompositör: Ted Gärdestad Arrangör: Nils Wallnäs Textförfattare: Kenneth Gärdestad Instrument: Kör Sättning: Blandad kör  Inbunden, 2005. Den här utgåvan av Jag vill ha en egen måne: bok om Ted Gärdestad är slutsåld. Kom in och se andra utgåvor eller andra böcker av samma  View credits, reviews, tracks and shop for the 1972 Vinyl release of "Jag Vill Ha En Egen Måne" on Discogs.